Όλοι θέλουμε να ξέρουμε κάποια κόλπα που θα μας βοηθήσουν να χάσουμε κιλά χωρίς να κάνουμε δίαιτα! Τώρα ειδικά που το καλοκαίρι ήρθε και είμαστε προ των πυλών πριν βγούμε στην παραλία, αυτές οι συμβουλές θα αποδειχτούν σωτήριες!

1) Ξεκινάμε τα γεύματα πίνοντας 1-2 ποτήρια νερό. Έτσι γεμίζει το στομάχι, διεγείρεται η αίσθηση του κορεσμού και μειώνεται σχεδόν κατά 20% το αίσθημα της πείνας.

2) Προσθέτουμε στα μενού μας περισσότερες τροφές που περιέχουν νερό. Ντομάτα, αγγούρι μαρούλι και μπρόκολο είναι κάποιες από τις τροφές που περιέχουν σχεδόν 95% νερό και ικανοποιούν την όρεξη χωρίς να προσθέτουμε πόντους.

3) Μακρυά απο τα τηγανητά! Το κρέας τα θαλασσινά, τις πατάτες, τα ψάρια και τα αυγά αντί για τηγανητά, τα προτιμήσουμε ψητά ή βραστά, εξασφαλίζουμε πλήρη προστασία από τα κορεσμένα λιπαρά που περιέχει το τηγανισμένο λάδι και φυσικά αποφεύγουμε εκατοντάδες θερμίδες!

4) Προτιμάμε το λευκό κρέας αντί για το κόκκινο. Πουλερικά και θαλασσινά έχουν πολύ χαμηλότερο λίπος στο κρέας τους σε σχέση με το χοιρινό ή το μοσχάρι και επιπλέον η θρεπτική τους αξία είναι μεγαλύτερη.

5) Φρένο στα γλυκά! Είναι γνωστό πόσες θερμίδες περιέχουν τα γλυκά, ακόμα και τις σοκολάτες υγείας πρέπει να τις περιορίσουμε στο μισό. Στη θέση τους μπορούμε να φάμε ένα φρούτο ή κάποιο γλύκισμα χωρίς ζάχαρη με κάποιο υποκατάστατο πχ. στέβια.

6) Αντικαθιστούμε το λευκό ψωμί με ολικής. Με τα προϊόντα ολικής ο οργανισμός προσλαμβάνει περισσότερες ίνες και φυτικές πρωτεϊνες αυξάνοντας την αίσθηση του κορεσμού και την αποτελεσματικότερη λειτουργία του εντέρου.

7) Φρένο και στο αλάτι! Είναι γνωστή η κατακράτηση υγρών που προκαλεί το αλάτι. Βάζοντας μυρωδικά, βότανα, ξύδι κ.τ.λ, και προσθέτοντας λιγότερο αλάτι το φαγητό μας θα παραμείνει εξίσου νόστιμο!

8) ‘Οχι στο βούτυρο, ναι στη μαργαρίνη με στερόλες. Οι φυτικές στερόλες αντικαθιστούν υγιεινά μεγάλο μέρος της χοληστερίνης που απορροφάται στο αίμα.

9) Κρατάμε σημειώσεις τις θερμίδες που καταναλώνουμε. Για να χάσουμε σταθερά ένα κιλό την εβδομάδα, πρέπει να μειώσουμε περίπου 300-500 θερμίδες ανά ημέρα.

10) Ελέγχουμε το λίπος που υπάρχει στις τροφές. Έχετε υπόψιν πως κάθε γραμμάριο λίπους περιέχει 9 θερμίδες, έτσι διαβάζοντας τις συνολικές θερμίδες σε ένα τρόφιμο, έχουμε μια εκτίμηση του ποσοστού λίπους που περιέχει. Γενικά πάνω από 30% είναι επικίνδυνο για τη σιλουέτα μας.