Αναμφισβήτητα είναι ο μεγάλος πρωταγωνιστής του καλοκαιριού. Το νερό όχι μόνο μας ξεδιψά και μας ενυδατώνει, αλλά ταυτόχρονα φροντίζει τη σιλουέτα και την καρδιά μας!

Το ήξερες ότι:

  • Το 1/6 του πληθυσμού της γης, δηλαδή πάνω από 1 δισεκατομμύριο ψυχές, δεν έχουν πρόσβαση σε υδάτινες πηγές.
  • 1,1 δισεκατομμύρια άνθρωποι πίνουν νερό από μη ασφαλείς πηγές.
  • 2,5 δισεκατομμύρια στερούνται και των πλέον βασικών συνθηκών υγιεινής.
  • 400.000.000 εκατομμύρια παιδιά, σχεδόν το 1/5 των παιδιών του κόσμου, στερούνται ακόμη και την ελάχιστη ποσότητα καθαρού νερού που χρειάζονται για να ζήσουν.
  • 5 εκατομμύρια άνθρωποι πεθαίνουν κάθε χρόνο από ασθένειες σχετιζόμενες με μολυσμένα ύδατα, 10 φορές περισσότεροι από αυτούς που σκοτώνονται κάθε χρόνο σε πολέμους.
  • 300 σημεία σ’ όλο τον πλανήτη είναι δυνητικά πεδία συγκρούσεων σχετικά με το νερό, σύμφωνα με τον ΟΗΕ.

Πόσο νερό πρέπει να πίνω;
Μόλις το 10% των Ελλήνων γνωρίζει πόσο νερό πρέπει να πίνει καθημερινά. Η επαρκής ημερήσια ποσότητα είναι περίπου 2 λίτρα για τις γυναίκες και 2,5 λίτρα για τους άντρες. Περίπου το 20% των γυναικών και το 35% των αντρών πίνει λιγότερο νερό από αυτό που συνιστά η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφάλειας Τροφίμων (EFSA). Οι τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε νερό όπως τα φρούτα, τα λαχανικά, οι σούπες κ.λπ, μπορούν να συνεισφέρουν σημαντικά στην ημερήσια πρόσληψη νερού.

Ποιά είναι τα οφέλη του;
Πίνοντας 1,5 με 2 λίτρα νερό καθημερινά θα διαπιστώσεις πως σε μόλις 2 εβδομάδες η επιδερμίδα σου θα δείχνει αισθητά πιο λαμπερή και φρέσκια! Επιπλέον, η ενυδάτωση θα σε βοηθήσει στην προσπάθειά σου να χάσεις βάρος, θα αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου και θα γεμίσεις ενέργεια! Επίσης σε πρόσφατη έρευνα όσοι πίνουν περισσότερο από 5 ποτήρια νερό την ημέρα έχουν 40% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιακή προσβολή σε σχέση με όσους πίνουν καθημερινά λιγότερο από 2 ποτήρια την ημέρα.

Πότε έχω αφυδατωθεί;
Τα συμπτώματα είναι: κόπωση, ξαφνικός πονοκέφαλος, μυϊκές κράμπες, ξηροστομία, τοπικό κοκκίνισμα του δέρματος και γενικότερη εξάντληση ή μυϊκά προβλήματα.
Αυτά πρέπει να σε βάλουν σε υποψία πως ο οργανισμός σου χρειάζεται άμεση πρόσληψη έξτρα νερού.

Σε ποιά θερμοκρασία είναι καλύτερα να το πίνω;
Προτίμησε να πίνεις αργά ένα ποτήρι φρέσκο νερό σε θερμοκρασία δωματίου και απέφυγε τις μεγάλες ποσότητες παγωμένου νερού γιατί ενδέχεται να σου προκληθεί στομαχικός ίλιγγος.

Εμφιαλωμένο ή νερό βρύσης;
Και στις 2 περιπτώσεις σημασία έχει η πηγή προέλευσης και οι συνθήκες μεταφοράς του νερού προς τον καταναλωτή. Γενικά το εμφιαλωμένο νερό λένε είναι πιο ασφαλές, αν όμως θέλεις να είσαι σίγουρος και για την ποιότητα και στο νερό της βρύσης, τότε προμηθεύσου ένα φίλτρο νερού που προστατεύει από όλες τις επικίνδυνες χημικές ουσίες.

Κάνε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα!!!

Save

Save

Save