STOP ΣΤΟΥΣ ΠΟΝΟΥΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ

Πολλές γυναίκες κατά την διάρκεια της περιόδου υποφέρουν από πόνους στην κοιλιακή χώρα. Σε περίπτωση που οι πόνοι του προεμμηνορρυσιακού συνδρόμου αποδειχθεί ότι δεν συνδέονται με οργανικά προβλήματα (πχ. ενδομητρίωση) μπορούμε να ανακουφίσουμε τα συμπτώματα του με εναλλακτικά μέσα όπως:

– Κάνουμε καθημερινά για 3 λεπτά εντριβή χαμηλά στην κοιλιά με χλιαρό αμυγδαλέλαιο στο οποίο θα ρίξουμε 2-3 σταγόνες αιθέριο έλαιο βασιλικού που έχει καταπραϋντική δράση.

-Κάνουμε μασαζ στην περιοχή της κοιλιάς με αιθέρια έλαια διαλυμένα σε έλαιο βάσης όπως πχ. χαμομήλι, δεντρολίβανο, γεράνι και μέντα.

– Όσο κρατά ο πόνος πίνουμε αφέψημα βαλσάμου, ένα βότανο που έχει την ικανότητα να φρενάρει την προσταγλανδίνη – ουσία που δημιουργεί τις συσπάσεις των μυών της μήτρας.

– Προσθέτουμε κανέλα στη φρουτοσαλάτα, στο φαγητό, στο τσάϊ και όπου αλλού θέλουμε! Η κανέλα γίνεται πολύτιμος σύμμαχος στους πόνους περιόδου.

– Τις δύσκολες αυτές μέρες κατάλληλες τροφές είναι:
Τα γαλακτοκομικά προϊόντα χαμηλά σε λιπαρά, το κρέας και τα πουλερικά γιατί είναι πλούσια σε σίδηρο.
Τα φρούτα ιδιαίτερα το πεπόνι, οι μπανάνες και τα εσπεριδοειδή που είναι υψηλά σε κάλιο και βοηθούν στην κατακράτηση υγρών.
Τα λαχανικά που σχεδόν όλα βοηθούν στην αποβολή υγρών ιδιαίτερα το σέλινο, αγγούρι, κρεμμύδι, μαρούλι, ντομάτα και καρότα.
Τα λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε ω3 λιπαρά οξέα. Καλές επιλογές είναι ο σολομός, ο τόνος και οι σαρδέλες.
Τέλος τα προϊόντα που δεν έχουν υποστεί μεγάλη επεξεργασία και είναι πλούσια σε φυτικές ίνες όπως όσπρια, καστανό ρύζι και ξηροί καρποί.

– Τα φαγητά που πρέπει να αποφεύγουμε είναι:
Τα γρήγορα φαγητά και γλυκά (αν θέλουμε οπωσδήποτε γλυκό, ας φάμε του κουταλιού αλλά με μέτρο!).
Το επιπλέον αλάτι για να μην αυξήσουμε το φούσκωμα.
Τα κορεσμένα λίπη που προέρχονται από ζωικά προϊόντα όπως οι πέτσες, τα τηγανητά φαγητά και το βούτυρο.

Κάνε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα!!!