Αλήθεια, υπάρχουν βιταμίνες που αν τις λαμβάνουμε μπορούμε να γίνουμε πιο όμορφες ή βιταμίνες που μπορούν και σταματούν το χρόνο;

Όλες μας ξέρουμε ότι για να έχουμε υγιή τα μάτια μας, καθαρό το δέρμα μας και λαμπερά τα μαλλιά μας, θα πρέπει η διατροφή μας να περιέχει όλες τις απαραίτητες βιταμίνες.
Όσο μεγαλώνουμε η εσωτερική και εξωτερική γήρανση που προκαλείται από το οξειδωτικό στρες απαιτεί αντιοξειδωτικά, βιταμίνες και συμπληρώματα για να διατηρήσουμε την υγεία του δέρματος αλλά και του οργανισμού μας.
Μεγαλώνοντας τα εσωτερικά ενζυμικά αντιοξειδωτικά συστήματα άμυνας εκπίπτουν, γι’ αυτό και χρειαζόμαστε ορισμένα συμπληρώματα διατροφής.

ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΒΡΟΥΜΕ;

Βιταμίνη Ε

Γνωστή και ως  η «βιταμίνη της αντιγήρανσης” μειώνει τις ρυτίδες και γενικότερα τα σημάδια του χρόνου. Αυτό οφείλεται στην ισχυρή αντιοξειδωτική της δράση, στην ικανότητα της δηλαδή να θωρακίζει τα κύτταρα μας ενάντια στις επιθέσεις που δέχονται από τις ελεύθερες ρίζες.
Κύριες πηγές: οι ηλιόσποροι, τα καρύδια, το καλαμποκέλαιο, το ελαιόλαδο, τα βατόμουρα, το σπανάκι, τα αμύγδαλα και τα ακτινίδια.

Βιταμίνη D

Σε συνδυασμό με το ασβέστιο και το φώσφορο, είναι απαραίτητη όχι μόνο για την υγεία των οστών, αλλά και για γερά δόντια και νύχια. Η έλλειψη της φαίνεται από τα εύθραυστα νύχια και τις αλλοιώσεις στα δόντια.
Κύριες πηγές: το μουρουνέλαιο, οι σαρδέλες, ο σολομός, ο τόνος, τα μύδια, οι γαρίδες, τα αυγά, η φέτα και το γάλα.

Βιταμίνες του συμπλέγματος Β

Ρυθμίζουν τις εκκρίσεις των αδένων του δέρματος έτσι ώστε τα μαλλιά και το δέρμα να μην εμφανίζουν ούτε λιπαρότητα ούτε ξηρότητα.
Κύριες πηγές: η μαγιά μπύρας, το γιαούρτι, η σόγια, το συκώτι και το ρύζι.

Λιπαρά Οξέα

Συμβάλλουν στην πρόληψη του οξειδωτικού στρες, δρουν ενάντια στη φθορά των κυττάρων, εξουδετερώνουν τις ελεύθερες ρίζες που δημιουργούνται από το φυσιολογικό μεταβολισμό του οργανισμού και προκαλούν αλλοιώσεις στα κύτταρα του δέρματος και τις ενοχλητικές ρυτίδες.
Κύριες πηγές: ο σολομός, τα καρύδια, ο γαύρος, τα φυτικά λάδια και το λάδι σόγιας, ο λιναρόσπορος και τα πράσινα λαχανικά.

Βιταμίνη C

Χαρακτηρίζεται ως η «βιταμίνη της λάμψης” και παίζει καθοριστικό ρόλο στην υγεία του οργανισμού και στη διατήρηση υγιούς δέρματος. Συμμετέχει στη σύνθεση κολλαγόνου, πρωτεΐνη υπεύθυνη για την ελαστικότητα και ανάπλαση του δέρματος.
Κύριες πηγές: οι μαύρες σταφίδες, οι πράσινες πιπεριές, το μπρόκολο, το γκρέιπφρουτ, οι φράουλες, το πορτοκάλι και το λεμόνι.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι οι παραπάνω βιταμίνες μας χαρίζουν τις ευεργετικές τους ιδιότητες είτε όταν τις λαμβάνουμε μέσω των τροφίμων είτε όταν τις επιλέγουμε ως συστατικά σε καλλυντικά προϊόντα. Οι βιταμίνες λοιπόν, είναι ουσίες απαραίτητες για την υγεία του σώματός μας, την εξωτερική μας εμφάνιση, τη ψυχική μας υγεία και την διατήρηση της νεότητας μας.

Κάνε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνεις όλα τα νέα!!!